Powerwalk och cola

Hej på er!

Äntligen ligger jag tillbaka lutad i min soffa efter en lång dag.. skönt! Meningen var att jag skulle cykla till jobbet i morse men när jag kollade ut och såg regnet  falla så slängde jag iväg ett mess till veronica och frågade om hon kunde plocka upp mig.. och det kunde hon såklart! tack min vän :) Även efter jobbet var det kass väder så jag åkte hem också (hade planerat att gå)..

En sväng hem om och kasta in lite grejer sen begav jag mig hem till mami. Fixade lite grejer på datorn och postade ett viktigt brev. Det är mycket på gång nu känns det som och fast det kanske inte är så stort för andra så är det stort för mig, det är trots allt ett ganska "stort" beslut i mitt liv.. men mer om det när det närmar sig! När jag var klar besökte jag solariet för en 20 minutare som resulterade i en 20 minuters powernap haha.. hatar oh somna (vakna!) i solariet men nog fan lyckas jag alltid.. *ler

Kvällen ägnade jag åt en powerwalk på 1h och 25 min för att rensa skallen lite.. behövs ibland för att ta beslut och välja riktning på sitt liv.. välja bort ta in prioritera.. jobbigt oh va vuxen ibland :)

Nu ska jag göra om lite bilder sen ska jag diska... *wie* men det måste göras det med... hörs!



Efter promenad är det belöning ;)
Dock ger jag mig Paula... du har rätt.. man kan bli beroende av cola.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0