Its been a while

Since you last heard from me...

Har inte riktigt pallat ta tag i bloggandet... Pallar egentligen inte nu heller, finner ingen vidare motivation.. Någon som är bra på designer? Inga kommentarer syns heller till och utan feedback vet jag inte vad ni vill läsa om.. Endast en liten idiot med samma ip som ständigt kastar en massa avundsjuka i kommentarsfältet... Lilla flicka eller pojke, snälla träd fram oh ta en fucking diskussion istället för att kasta smuts bakom dina anonyma kommentarer... Aja, some people arent better then that...

Snart helg igen, blir en massa jobb i veckorna nu också kring jul bara för att få vara ledig julafton och nyårsafton.. Inte alltid gött oh jobba helg! (nu tänker ni väl, är det nånsin gött och jobba helg?) Jepp.... När lönen kommer ;-)

För övrigt hade en bra helg förra helgen.. Hade en skit trevlig lördag och en mindre rolig söndag! Haha.. Men det var värt det... (eller var det de? Har jag frågat mig själv gång på gång i efterhand.....hrrm)

Nu är det dags oh sova.... Lovar er ett inlägg snart med bilder och lite annat.. Om ni lovar lite kommentarer på vad ni vill läsa om :-) kanske frågestund? Natti!


Kommentarer
Postat av: månz

Jag tkr du ska blogga mer Emma :-) det e roligt att veta vad som händer i ditt liv. Lite bilder på lägenheten hade varit trevligt lr tom en invit till dig och se din lgh :-) frågestund låter som en bra ide :-) puss och kram

2011-12-15 @ 13:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0