Lite nattblogg...

Hej på er... hoppas allt är fint! Här sitter jag mitt i natten och gör ingenting speciellt.. i brist på annat oh göra fick jag för mig att sätta på en ansiktsmask så den har jag precis sköljt av. Nu luktar hela mitt fejs choklad! Inte fel eller vad säger ni :) haha. Lite ansiktskräm på detta sen är jag redo att möta drömmarna.. eller mardrömmarna (?) lite vanligare för min del.
Idag har jag varit i Lund oh besökt en kär vän i några timmar. Alltid lika skönt oh få va vid din sida och va en stöttepelare till dig. Säga va dem vill men är du än äkta vän till mig kan du alltid räkna me mitt stöd! Och jag kommer finnas vid din sida när du vill hela tiden no worries about that :)
Efter det åkte jag hem till min kära familj och hälsade på och här befinner jag mig än. Sover här inatt. På tal om familj så är det helt sjukt vad min lillebror växer nu, för varje vecka jag kommer känns det som det gått en månad kanske..Han kan massa nya ord, sätta ihopa ord till meningar, får ännu trotsigare beteende.. haha ja ni fattar hur jag menar. Tiden går helt för fort oh de känns som han va bebis precis! Och brorsans son han blev ju ett bara för nån vecka sen... galet. Men det är tur man lär sig nu hur fort tiden går så man tar vara på den ordentligt sen när det är ens egen tur... ;) *ler
Har väl egentligen inget kul att berätta för er så detta inlägget var ganska meningslöst..
För er information jobbar jag imorgon, eftermiddag, skit trist.. ledig onsdag sen är det på det igen, torsdag och fredag sen ledig julafton och juldagen. Jobb på måndagen. Det ska dock bli mycket skönt att vara ledig en lördag-söndag! Det var många månader sen sist. Kommer kännas random :) Julafton firas i kävlinge med hela familjen! Styvbrorsorna kommer ner från dalarna också. Mysigt :)
Nä lite sömn hade ju inte skadat.... har ju lovat min kära vän johanna att möta upp henne för lunch innan jobb imorgon så det är dags nu känner jag.. Gonatt! Take care :)
Pallar inte överföra några bilder från mobilen denna gången heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0