Mellandagsrea

Detta året har jag varken haft tid eller sug att springa på mellandagsrean, men idag var jag illa tvungen att åka ut för att handla kläder till nyår... Men skänkte inte en tanke åt rean haha. In, köpte kavaj, skor, smycken oh sprit.. Allt till fullpris. Haha.. för ett år sen hade jag handlat massor av onödiga saker bara för att det är billigt. Nu har jag tänkt om och handlar endast det jag behöver istället.... ;-)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, umgåtts med familjen lite, varit irriterad och tankspridd.. men för oh komma på andra tankar åkte jag hem till en vän några timmar. Kom hem för ungefär en timme sen till en söt lillasyster som låg vaken oh väntade på mig ♥ kärlek

Nu står det nya året på glänt, på lördag är det dags..

I varje årsskifte är jag alltid på så glatt humör, ett nytt år, helt orört som ska fyllas med massa nytt. Som ett änsålänge oskrivet kapitel i en lååång bok. Kanske finner jag någon som vill fylla bladen med mig?












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0