Babysitter


Hej på er!

Imorse vaknade jag som förväntat av en ringande telefon. Vårdcentralen. Läkaren. Ingenting på blodproven.. allt såg bra ut. Fortfarande besvär. Väntar 3 veckor sen får vi ta till andra åtgärder. Hjärnröntgen? Kanske. Well.. enough about that.

Efter samtalet traskade jag hem i morgonsolen för att passa lillebror några timmar. Medans jag passade busen dök paula, benji och jamie också in.. alltid trevligt med sällskap. När mamma var klar med sitt kom hon hem och jag åkte med A, madde och Vera till centersyd. Köpte ett par sommarskor och lite sommarlack samt ett "nattlinne"! Måste få annat i tankarna och tankar på sommar kan ju aldrig kännas dåligt :)

Har haft lite kvällsmys med madde och fixat hennes naglar! En promenad till konsum här i furulund hann vi också med för att handla godis till min grabb. (Jepp, grabb, han e lammkött) ;) Sen har det vart Bigbrother tittande såklart, också Dr. 90210. Och oj vad klockan e mycket nu. Natti!







Maddes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0