För helvete..

De senaste veckorna har jag (igen!) lyckats vända på dygnet och idag sov jag galet länge. Så jag själv blev förvånad. När jag vakna? 14:00. På minuten. Inte okej.

Nu tänker ni säkert att vafan måste jag gå upp i tid för jag gör ju inget ändå, inget jobb ingen skola. Men som säkert många av er vet mår man i längden inte bra av att inte ha någon sysselsättning. Nu känner jag att jag måste vända tillbaka dygnet eftersom jag ligger vaken halva nätterna och inte kan sova. Jag har aldrig haft sömnproblem, och nu med facit i hand lider jag med er som har det. Nu är klockan snart 4 och jag lär inte sova något alls denna natt.. Och med täppt näsa och kraftig huvudvärk är detta pesten. Blöööööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0