Home sweet home

Låg och mös med mitt hjärta en stund i morse innan det var dags att gå oh upp och äta god söndagsfrukost med hans familj. *ler Du e världens goaste Alle och jag älskar att bara gosa ner mig i din varma famn :)

Vid 4 begav jag mej hemåt och sen dess har jag varit hemma hos mami.. vi har blandannat varit och solat. Ska sova här i natt. För er som följer bloggen och tycker jag är mycket hos alex.. absolut är jag det men icke har jag glömt min fina familj! Dem är alltid nummer 1! ♥

När man inte är hemma så mycket så märker man verkligen hur fort ett barns utveckling går. För var gång jag kommer hem så har Oliver lärt sig något nytt. Nu kan han sjunga "Zlatan, zlatan" också vickar han på rumpan! Haha sötaste :)

Nu ska jag platta lilsis hår, peace out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0