Listan

Tänkte att eftersom jag har så dåligt med fantasi just nu kanske vi skulle kunna köra denna listan uppifrån och ner. Då har ni iallafall en anledning att kika in här varje dag! ;) Dock kan vi nog hoppa presentationen och börja från Dag 2? Efter att ha bloggat i några år vet ni nog vem jag är vid det här laget.. :)

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Ett ögonblick.
♥ Dag 5 – Min tro.
♥ Dag 6 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 7 – Mina syskon.
♥ Dag 8 – I min handväska.
♥ Dag 9 – Mina drömmar.
♥ Dag 10 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 11 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 12 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 13 – Det här upprör mig.
♥ Dag 14 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 15 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 16 – En första. 
♥ Dag 17 – Mina rädslor.
♥ Dag 18 – Min favoritplats. 
♥ Dag 19 – Det här saknar jag.
♥ Dag 20 – Ett sista ögonblick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0