Long time no see

Alla ♥ dag spenderades med mitt hjärta. (såklart) Vet att många har väldigt delade åsikter om denna dag, tillexempel att det bara är ett sätt för affärer att tjäna mer pengar osv.. Jag kan väl hålla med till viss del, att man ska väl visa sin käraste uppmärksamhet och kärlek året om, och givetvis gör jag och A det men ibland kan det vara mysigt att "fira" till det lite ändå. Så för oss blev det bio i Lund, "127 timmar" och efter det middag på tatung, det självklara! hehe. Tack för en helt perfekt kväll älskling. Älskar dig!

I tisdes träffade jag min Lollo. :) Long time no see. (förutom i kassan på ica, höhö) Och vi träffade upp Alex och hans kompis jocke. Tog en kvällsrunda på Nova och fikade på EH oh tittade i lite affärer. Sen lämnade vi lollo i odarslöv och efter det hamnade vi på SF igen minsann! haha ren impuls av rastlöshet. Eftersom jag och A hade sett alla filmer som visades utom Winters bone och Trassel så fick det bli den först nämnda. Riktigt långtråkig men vi fick tisdagskvällen överstökad iallafall. Hehe :) se INTE den.

Och ja! jag får ju inte glömma. Jag jobbade även i tisdes. På ett nytt ställe.. Var ju på intervju i måndes på korsbackaskolans kök, för ett vikariat på tre månader. Men det som slår tillbaks på mig vareviga gång är ju tyvärr att jag har två år hotell och restaurang men hoppade av det tredje, och det funkar ju tyvärr inte alltid. Men med allt dåligt kommer något bra, och intervjun öppnade nya dörrar för att vikariera på Tolvåker-skolans kök. Så i tisdes var jag där och jobbade och ska jobba i morgon igen. Trevligt :)

Det var nog allt för denna gången... Imorgon firar vi Ogge & Dannie i lund med partaj! Grattis till er :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0