Mina föräldrar

Nu har vi prickat av dag två och fortsätter på trean.. som sagt, varje dag kommer det upp punkt efter punkt för att ni ska ha något att läsa. Kanske slänger jag in lite vanliga inlägg imellan om min "idé" torka släpper.

♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Mina föräldrar.. mina underbara fina föräldrar. Min mamma, Susanne Anderberg.
Skulle aldrig önska mig en annan mamma än dig. När jag är ledsen, har kärleks och relationsproblem, behöver någon att luta mig mot eller bara behöver allmänt stöd i någonting så vänder jag mig till henne. Hon är alltid ärlig och säger vad hon tycker - inte bara vad jag vill höra. Tycker hon att jag har fel och någon annan har rätt så säger hon det. Hon har alltid kloka ord att komma med och hon får alltid ha sin åsikt i mina handlingar. Dock är det bara jag som kan välja min väg och oavsett vilken jag väljer så finns hon alltid där på min ena axel och vakar över mig och mina beslut. :) Lilla mami. Ibland känns det nästan som mamma sitter där på ena axlen och pappa på andra. Båda två med sina starka och olika åsikter om mycket. Tack mamma för att du är du oh för att jag alltid kan räkna med dig. ♥ Älskar dig.

Min pappa, Niclas Anderberg.. han är en kategori för sig själv. Haha. Ni som känner min fader vet vad jag pratar om. Han är en människa som är väldigt up N down. Han är världens showare, otroligt rolig och kan få vem som helst att skratta med sitt clownbeteende. You got my word on that people! Hehe. Samtidigt som han har dagar då han är väldigt allvarlig och fokuserad. Jag är stolt över honom för mycket han åstakommit och gått igenom i sitt liv. Han är en mycket stark och modig individ och jag vet att han kommer få cred för det en dag. Och det är han absolut värd.

Till pappa vänder jag mig när jag har frågor om livet, om djupare tankar som stör i tankegångarna ibland. Jag oh han är väldigt lika, därför vet jag att väldigt mycket av det jag känner och tänker, har han redan gått igenom och haft det likadant. Vi kan säga att vi är kopior på vissa plan. Soulmates. :) Love you daddy!


Kommentarer
Postat av: Maria Kindgren

Hej

Jag är journalist på Lokaltidningen Kävlinge Nya och skulle tycka att det var intressant att komma i kontakt med dig för att göra en intervju på temat blogg.

Hör gärna av dig så fort du kan.

Vänliga hälsningar

/Maria Kindgren

Tel 0730-780 253

[email protected]

2011-02-14 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0