Storebror

Också sitter man här igen och väntar med spänning på att BB ska börja. Ja bb, bigbrother. Intriger, heta diskussioner, fest, sex, bråk.. love it. Haha. Många gnäller på att dem i årets bb är tråkiga men enligt mig är det ett helt perfekt gäng människor. Gött med många skåningar! ;) Några heta jokrar in också oh sen kan spelet börja.. vad tycker ni? Jag diggar Martin från hörby oh nick på killfronten.. samt milfen och transan på tjejsidan! Hehe.

Idag har jag varit på vårdcentralen och tagit prover. Dessa eviga besök. Är det inte det ena fel på en så är det de andra. Denna gången dock lite för allvarligt för att pratas om här på bloggen, så de håller jag för mig själv sålänge. Väntas provsvar på torsdag. Giiiive me.

Annars händer de inte mycket mer än förut i mitt liv. Jag längtar efter våren och blev mycket besviken på detta snöfall idag. Tänker ta tag i gymmet igen när jag orkar. Och för er information så ska jag städa imorgon och tjäna lite pengar. Det behöver jag. :) *ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0