Try to sleep with a broken heart

Efter att jag somnade 7 i morse (grrr) blev jag väckt kvart över nio av massa pussar, min älskling ville att jag skulle komma ner oh käka frukost.. Halvtrött med benen släpandes efter mig gick jag ner i köket. And guess what? Han hade varit och handlat bullar och fixat ägg, bacon and so on.. tack snälla du, gulleplutt! ♥

Efter frukosten slängde vi på oss kläder och körde (åkte) med Alex pappa till Biltema. Eftersom både jag o A har sovit kasst i natt så somnade han i bilen på vägen dit.. Men trots att jag var och ÄR jättetrött så kämpar jag för att hålla ögonlocken uppe. Det ska bli sååå skönt att somna ikväll. Efter biltema stack vi en sväng till Willys i lödde, jag handlade lite smått inför mitt kommande uppdrag.. Haha nä men jag tänkte testa att köra en detox. Sätter en vecka som mitt mål. Hehe.. mer om det senare.

På vägen hem släppte dem av mig hos min mami, och här sitter jag nu.. Hon är och hämtar lillfisen på dagis och det ska bli så mysigt oh träffa han. ♥ Ni skulle bara veta hur mycket jag saknar min familj när jag är hos Alex jämt. Och mina stora syskon med för den delen.

Nu kom dem! Hörs sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0