Colors

Jag har alltid varit en nagelbitare, men den senaste månaden har jag kunnat lägga band på mig själv och för några dagar sen fick jag faktiskt fila ner mina naglar en bit för de blivit för långa. Och eftersom jag har ganska dålig "kvalite" på naglarna så måste jag ha dem lackade/målade hela tiden för att dem inte ska flisa sig så lätt.

Vilket har resulterat i att jag målar om dem minst två gånger i veckan nu... Fransk manikyr, rött, svart, glitter eller aprikos är mina favoriter just nu. Några bra nageltips för sköra naglar?



Just nu är det grått/svart glittrigt som gäller!


Kommentarer
Postat av: carro öhman

fina naglar :)

2011-01-24 @ 19:33:44
URL: http://hetervajagvill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0