Då är det illa

Loggar in på facebook och möts av en artikel Josefine lagt upp. "13 månader gammal son drunknade medans mamma spelade facebook spelet Café world." Kan inte låta bli att bli skitarg inombords. Vilken dum idiot tror att man kan lämna en 13 månaders bebis i ett badkar själv och gå och titta till ibland? Och pga att hon inte kunde slita sig från sitt facebook spel. Då har det fan gått för långt. Lucky girl som hon är så bor hon i USA och kommer att bli straffad med nästan livstids fängelse.

Som jag skrev tidigare så har kvällen spenderats genom att måla tavlor. Alex kom ner och målade en också. Ett hjärta med vingar och våra bokstäver på varsin sida av det.. Söta du :) Den hänger på väggen nu. Haha. Ni kanske får se dem andra mästerverken i morgon också om jag orkar fota dem till er. ;)

Annars inget annat nytt. Förutom att jag blir galen på min kvalster allergi. Jag skulle bara vara "lätt" allergisk men näääähädu. Utslag/eksem i ansiket trots nytvättade sängkläder hela tiden. Jag som alltid haft så bra hud accepterar inte detta... jag vägrar. ÅHHH.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0