Det är inte lätt när det är svårt.

I torsdes kom min pappa hem precis så som det var planerat. Vi träffades upp allihop hemma hos brorsan och vi alla fick lite prylar från thailand :) thanks daddy! ♥ Sen åkte jag och Alex med hem till min pappa oh tittade vidare på lite bilder och filmer. På eftermiddagen åkte vi alla in och käkade (jag, paula, victor, bebben, pappa, eve och alex oh hans syster) på tatung. Mys!

Idag har vi bara chillat och tittat på gaddningar till A och varit me dem andra på willys oh storhandlat mat. Och i morgon kommer en del av min familj hem hit (till Alex) och käkar söndagsmiddag. Blir säkert trevligt! hehe (och pinsamt... min pappa är ju den clown han är..) *ler ;)


Im outta here!



fulsöta små sköldisar från djuraffären ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0