Easy A

Somnade sent inatt och gick upp tidigt. Ingen bra kombination. Alex skulle som jag sa på möte i morse så 8 fick vi lämna sängen och värmen.. *snyftar* Han till sitt möte och jag till ica och handlade frukost. Som vi sen käkade tillsammans med mamma, lilsis oh lillebror efter A var klar på mötet. :)

Man hinner med så mycket om dagarna när man går upp tidigt. Klockan är inte ens halv tre och i mitt huvud känns det som den är minst sex. Och thanks to endast några timmars sömn i natt har jag en jäkla huvudvärk, så denna dag hade gärna fått gå fortare.. hehe.

Nä idag blir en slappedag. (som alla andra?!) Sitter här och väntar på att en film jag tankar ner ska bli klar. EASY A heter den.. den verkar rolig. Nån som sett den? Under tiden jag väntar checkar jag lite jobb. Från det ena till det andra så är det äntligen min tur att skrivas in i jobbgarantin nu i februari. Då får jag förhoppningsvis hjälp med ersättning och praktikplats/jobb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0