Friday baby!

Och hur har den spenderats?

Jo, ett jävla snozande på mobilen i morse till att börja dagen med. Orkade inte. Ville inte. Men det var upp och iväg traskade jag mot Af. Hade ett litet snabbis talk med min handläggare och vi kom fram till att jag nu ska komma ut på praktik någonstans, nästa eller nästa vecka igen.. Inget jobb so far men alltid något.. Så nu ska de letas en plats i veckan! Vart vill jag vara? Nån stor livsmedelsbutik eller så slår jag nog en pling till tetra pak.. dem ringde ju mej i somras o behövde folk i restaurangen, men jag hade redan sommarjobb då. Så behöver dem hjälp nu hade det ju varit prima. ;D

Hängde hemma hos mamma i några timmar och sen traskade jag tillbaks till furulund och min grabb. Som mötte mig en bit på vägen så jag slapp gå ensam. (trots att de va ljust ute) Haha. Du e så go Alex :)

Fredagskvällen har vi spenderat hemma precis som många andra fredagar.. men vem fan pallar dra ut i detta kalla väder? inte jag iallafall! jag väntar på sommaren :) som gärna hade fått dyka upp nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0