January 27th

Och idag är det min pappas födelsedag! hurra hurra hurra till dina 46 år. :) älskar dig!

Anledningen till att det varit dåligt med uppdatering dem senaste dagarna är för att jag inte haft något speciellt för mig, och därför inte känt för att uppdatera er med... Inget? hur kul är det liksom. Som sagt idag fyller min riktiga pappa år oh igår fyllde min styvpappa år. Jag och Alex var hos mamma en sväng och lämnade en liten present till honom. Jörgen är ett big fan of smörgåstårta och vill alltid ha det på sin födelsedag, men eftersom mamma fortfarande låg febrig så köpte hon en sån "stubbe" för fyra pers som han fick nöja sig med sålänge. Imorgon däremot blir det riktig hemmagjord smörgåstårta och på lördag firar vi pappas dag. :)

Idag ställde jag klockan på 9 eftersom jag skulle upp och duscha och göra vid mig, ett bankärende, hem till mamma betala räkningar och sen iväg och lämna mitt cv. Tror ni jag gick upp? Jag och A har vänt på dygnet igen och ligger vakna till 3-4 på natten och kollar film. Illa illa! Kvart i tolv gick jag upp oh klädde på mig, meckade ut cyklen från garaget och begav mig till Kävlinge. Fan vad kallt det var! brrrr*

Halvvägs hem ringer jag mamma och då berättar hon att banken inte alls stänger 13.00 idag utan 17.00 eftersom det är Torsdag. Fan! tänker jag. Då kunde jag legat kvar ett tag till i värmen hos min älskling :) Men det var nog bra att jag kom upp ändå trots allt. Fixade mina bankärenden och mina räkningar, sen tbx till f-lund, duschade och åt, sen åkte vi oh lämnade mitt cv och därefter till willys för att Rich hade hittat mycket billig glass där. Haha. :)

Thats my day! how was yours? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0