Lite kul?


Har aldrig direkt brytt mig om olika kategorier här i bloggen, postar nog vanligtvis alla mina inlägg under allmänt (?) MEN nu är det så att jag tänkte att det kanske kunde vara kul att lägga till 1 eller 2 kategorier i bloggen oh skriva något under de här kategorierna kanske en eller två gånger i veckan?

3 sanningar om mig, tre nya varje vecka då alltså.. mina personliga åsikter om saker och ting? (jag väljer om vad) ute och inne lista - vad tycker jag är tummen upp o inte?

Ja ni får välja, jag bloggar ju för er..


Kommentarer
Postat av: Sara N

Är det sant att du har strulat med ditt ex? Nu när du är tillsammans med Alex?

2011-01-19 @ 18:49:10
Postat av: Emma

Nej det är det inte. Ännu ett dumt landskrona rykte antar jag!

2011-01-20 @ 00:01:39
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: Vera

Sara N...e du dum på riktigt eller vad??!

Vem fan e DU att stælla den frågan?..

Vad i helvete rør det dg?!



Skøt du ditt, så skøter Emma sitt!



Vera

2011-01-21 @ 17:09:28
URL: http://verapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0