Lördag

Så vad har vi hunnit med idag?

Vaknar.. snabb frukost. Hela Alex familj + jag packar in oss i bilen och åker till Malmö "Fyndbörsen" och gluttar lite. Köper ny navelpiercing med kors. En riktig fining! (lägger in bild imorgon, kanske) åker hem, hämtar gymkläder, jag oh Alex på gymmet typ 1 1/2 timme. Hem till mamma en sväng. Sen Ica. Sen promenix tillbaka till f-lund. Väl hemma lagar vi biff med bambu och ris. Delicious :) Sen dusch, mys och film-kväll.

Det var min dag i korthet och utan detaljer. Ni kan ju inte få veta allt. ;) Nu ligger jag iallafall i sängen och hade tänkt sova. Kanske går upp för en powerpalk imorgon bitti. Men bara kanske. Ett kanske som lutar åt ett nej mest. :P MEN... If i do it... I will let you know :) Förresten, ingen som antog utmaningen om 15 sanningar mer än Emelie?? Tror inte ni vågar ;)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0