Middag och mys

Igår var min pappa, brorsan, paula och lille jamie här och åt middag med Alex pappa och familj. :) Det var jättetrevligt oh kul att ens föräldrar/familj fungerar bra ihop. Tack Veronica o Kenth för maten o gästvänligheten :)de va supergott! *ler

Idag är det måndag, ny vecka och massor ska göras känns de som. Måste söka 4 jobb som arbetsförmedlingen anvisat mig, de ska lämnas tillbaka filmer på hemmakväll i lund, vi ska in till tattoo johnny och prata om Alex gaddning och förmodligen beställa tid, städa, hem till mamma hämta nya p-piller, träna skulle också hinnas med men som det ser ut nu så gör det nog inte det..

Nu vill jag ha vår och jobb! Vilket förhoppningsvis tar mig till ett körkort... Därefter är sommaren mer än välkommen :) Ah juste ja, en heldag på vallåsen måste hinnas med också innan snön lämnar oss. ;)



Haha, min pojkvän gillar denna bilden. Därför skrev hans söta flickvän just ut den och tryckte in den i hans plånbok. :) Puppy lips baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0