Movienights

Dem senaste dagarna har spenderats hemma, in bed, with my darling and movies :) mys! Jag som (tydligen, har inte varit det innan) är en person som vill att saker ska hända hela tiden, får nu äta upp mina egna ord haha.. "DET KAN INTE HÄNDA SAKER HELA TIDEN". Hehe. And i guess its true.. men nästan hela tiden då? ;) 

När man är arbetslös har man överenergi och jag måste bli av med den. Helst genom att få ett jobb om jag får välja. Söker och söker utan framgång.. men, var man en idiot som inte skötte skolan får man inga chefsjobb oh det är jag fullt medveten om. I'll keep looking :)

Igår bakade jag och Alex kanelbullar. Jag på det traditionella viset som vi i vår familj alltid gjort, en sats kanel och en sats vaniljbullar (fast utan bullformar denna gång.) Och Alex på deras sätt.... STORA jävla bullar och goda var dem minsann. Skönt med en grabb som äntligen vet vad hushåll handlar om.. kan laga mat tvätta och städa inreda... Is it my turn to lean back now? :)








Kommentarer
Postat av: Vera pain

Jamen, det e ju det jag sæger..;-)

Om man inte lær sina Pojkar att laga mat, stæda, baka Mega kanelbullar, tvætta sina klæder & flickvænnens, ja, då lær man få høra før det senare i Livets..

Vad har jag nu fått høra, jo, att min ælskade Son kan klara sig helt & håller utan hjælp fast han aldrig har bott hemifrån..innu..

Allt kan han nu før att kunna klara sig utanfør sitt førældrar hem..Klockrent måste jag sæga:)



Jag vet att vi førældrar som lægger stor vikt vid att våra søner, døttrar skall ha kunnat lært sig det basala och mer till før att inte stå dær helt jævla handfallna nær dom får sin førsta lægenhet, e stolta nu...



Jag vet ungar som fortfarande vid 20-22 års ålder inte kan nånting..bara kræva mamma på det hela..Så jævla dåligt!

Næ, tacka vet jag barn æven om man uppfattades som jækligt tjatig ændå lyssnade och tittade på och lærde sig..tack Alex! før att du pallade, se nu hur duktigt du eler

& Kæra Emma kan luta sig tbx;-)...Nice!!



Kram V

2011-01-06 @ 09:11:33
URL: http://verapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0