No lifers

Sluta skriva kommentarer i min blogg för att ni tror att ni ska förstöra saker för mig eller sprida rykten som är meningen att folk ska tro på.. Numera har jag ställt in min blogg på att jag godkänner era kommentarer innan de publiceras eftersom jag är trött på alla jävla lögnaktiga kommentarer som kommer oh endast kommer för att skapa intriger.

De ligger ingen sanning bakom vissa av era påståenden, så snälla sluta hoppa på mig och låt mig avgöra vad jag GÖR, VILL GÖRA OCH HAR GJORT.

Tack på förhand :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag får också det så, kan inte du berätta hur man gör så att man bara godkänner vissa? hade varit jätte snällt! :)

och det är konstigt att man skriver sånt till dig för du är jätte söt!

2011-01-21 @ 21:51:20
Postat av: Emma

Man går in och ställer in det på bloggen under fliken inställningar. :) Så står det "jag vill granska mina kommentarer innan de publiceras"



Tack så mycket :) vem är du oh vad är din bloggadress?



2011-01-21 @ 23:16:22
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0