Nytt år

Nyårsafton var helt okej :) vänner och finaste värdinnan. Dock var det inte helt okej att inte få spendera den med sin älskade, få den där kyssen och kärleken och allt därtill. Förra året firade jag med hela gänget hos brorsan och paula, året innan det i Atorp med massa nya vänner, året innan DET på klostergården med förlovning och nära oh kära, året inna.... ja ni fattar, minns inte senast jag inte fick den där kyssen men ack detta året fick jag stå där utan! Men nästa år älskling.. då släpper jag inte i väg dig ;)

Även om kvällen inte blev riktigt som planerad så var den trevlig :) 12 slaget smällde vi lite grann och sen begav dem flesta av oss sig ner till stan (landskrona) till tages, där dansade vi hela natten till vi några stycken begav oss hem till sandra igen och slaggade. Blev mer alkohol intag än vad jag planerat men lika glá va jag dan efter ändå. Hehe. Det viktiga för mig när det gäller alkohol är att jag vet att jag klarar mig utan och kan ha lika kul för det.. dem som inte kan festa utan sprit måste ju vara tråkiga människor :)

Så min summering av nyårskvällen var att den var helt okej! Nu är det nytt år och nya tag och det ska minsann bli helt perfekt har jag bestämt. Jobb ska fixas och om inte det gå en utbildning, förhoppningsvis flyttas och träningen ska skötas.. Jobba på och spara lite cash till sommaren och kanske följa med min älskling till *** i juni? Wee'll see :) Att få spendera min tid med dig Alexander Dahlström har redan gjort detta året betydelsefullt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0