Utmanad..

Såg att Veronica hade  gjort "7 Sanningar om sig själv" på sin blogg eftersom hon blivit utmanad av en vän.. därefter blev jag utmanad men jag valde 15 SANNINGAR istället för 7.. Och nu utmanar jag alla som läser min blogg och har en egen att skriva dem i.. ;) Och veronica, you hafto figure out 6 more truths about your self.. :) Haha!

1. Jag är jätterädd för döden och jag hatar att prata om det. Jag har också konstiga tankar om att jag kommer att dö ung, av en sjukdom eller ett dödligt virus.

2. Jag faller ofta för badboys.. Det är nästan så illa att har dem inga "fel" eller alltid tycker precis som jag så är dem inte intressanta. Sometimes its gotta be some drama..

3. Jag har "slösat" många år av mitt snart 20-åriga liv på förhållanden och killar som jag trodde var "the one". Vilket de har visat sig att dem inte var, men man lär sig av de förflutna.

4. Jag har kontrollbehov. Vilket många tror att det måste vara att ha kontroll över andra människor, men så är det inte. Över mina saker, vad som skall ske oh inte, pengar, situationer och över människor som inte alls har kontroll över sig själva.. både positiv och negativt.

5. Jag är en allt eller inget människa. När det gäller de mesta.

6. Jag tycker inte om att kolla på tv. Händer det så ska det vara reality - inte en massa påhittade sjukhus/kriminalar serier.

7. Den äldsta jag har "gjort det med" är 29 år gammal.. Alltså tio år äldre än mig. haha. (hej mormor och mamma *vinkar*...)

8. Jag vet att det inte är det bästa sättet, men när jag blir förälskad i någon vill jag vara med den personen varje timme, minut och sekund. A ♥

9. Om jag verkligen älskar någon, stannar jag kvar och kämpar.. oavsett hur jävla ont det gör.

10. Mina armar är nog mitt största komplex.

11.
Jag gillar att bli kallad "gumman" av den jag är tillsammans med. ;)

12. Jag har blivit gripen för snatteri - innan jag fyllt 15. Vad jag snodde? Två läkerol askar på Ica Maxi. Fan vad jag kan garva åt det idag.

13. Jag ogillar rosa kläder.

14. Jag har varit otrogen.

15. Jag har aldrig slagit någon med en knuten näve.
Haha.



Kommentarer
Postat av: Anonym

En sanning till är väl att du suger på mattematik! 7 sanningar om dig själv blev du utmanad över av veronica, men Veronica ska bara lägga till sex till? Förmodar hon skrivet sju eftersom de va utmaningen men 7+6 blir iaf i min hjärna 13 oh inte dina 15 snningar som du utmanar andra till att skriva. Så åtta till ska hon skriva om det ska bli rätt! Eller fröken tänker inte så?

2011-01-15 @ 01:38:38
Postat av: Vera Pain

hååå, så Negativ...

Innan Du börjar att hacka på att Emma inte kan räkna, så tycker jag att DU skall titta på hur DU skriver korrekt Svenska..

"blev du utmanad över av Veronika"..Det e INTE korrektmeningsbyggnad i vår Svenska..Hm..

Så vem var det nu som inte gick i skolan?



Mvh

Vera Pain..

Plus..Om man nu skall skriva något kritiskt till någon annan, så kan man iaf ha "The Dick" att skriva sitt namn;-)..

"fegis"..

2011-01-16 @ 11:22:10
URL: http://verapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0