Vad har jag gjort?

Vad har jag gjort för att förtjäna detta? Hehe. 3dje ordentliga förkylningen på 4 månader. Tror faktiskt på bihålsinflammation denna gången också. Halsen värker inte alls längre.. allt ligger på bihålorna.

Vi var i lund hos en av Alex vänner igår (lund) och festade till det lite, trots att jag var sjuk.. men det var skoj! Dock blev det tidig hemgång för någon fick i sig lite för mycket :) hehe, när man inte druckit på månader så tål kroppen inte lika mycket. Jag drack som vanligt lagomt och blev bara lite salongsberusad. :) Natten/morgonen var icke lika trevlig! Vilken helvetesnatt.. vaknat flera gånger och med dunkande huvud och andningssvårigheter.. Det är hemskt oh va såhär sjuk...

Denna kommande veckan är det meningen att jag ska både hitta en praktik och börja praktisera. Men det kan dem väl inte kräva nu hoppas jag? Ska jag ringa runt och söka praktikplatser med täppt näsa? Det kan bli intressant. Haha. Nä men jag får nog kontakta min handläggare... för det är inte okej för mig. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0