Vilka bloggar läser ni?


Som ni kanske vet så är jag en riktig bloggläsare och när man inte alltid har tillgång till en dator måste man ju hålla sig uppdaterad på bästa sätt. Haha nä men eftersom jag tycker det är kul med bloggandet och att läsa andras så har jag gjort en sida på min Iphone med bara blogg-appar! Innan såg det inte så här välsorterat ut men nu har jag snyggat till det lite för att visa för er! Tänkte berätta vilka bloggar jag läser och vad jag tycker om dem! Vågar ni utmana mig? Vet att en del tjejer inte vill erkänna vilka bloggar dem snokar på but i don't give a rats ass som A:s pappa brukar säga! ;)



Först ut är Evasonja - Emelie möllers blogg :) Varför läser jag den? Jo för att har man börjat kan man inte sluta! Haha nä men Emelie är en jättesöt tjej jag lärt känna genom Fredde och hon är lite som en mindre känd "blondinbella" version för mig. Hon är inspirerande och har jävlarenamma den tjejen, vilket speglar sig i bloggen :) Ibland önskar jag att jag hade ork att uträtta allt du gör, flitiga du!

Blogg nummer två är Vera Pain - Alex mammas blogg. I sin blogg skriver hon om sina tankar/åsikter samt sin vardag. Hur coolt är inte det med en mamma som bloggar?! Med sina starka åsikter visar hon att hon skiter precis i what the whole fucking world thinks about her. Hon e hon och hon e underbar :)

Efter henne har vi Kissie - Och här vet alla tjejer garanterat vad jag pratar om. Provocerande, omogen men smart! Hon är väldigt begåvad som lyckas lura halva svenska folket till att läsa just hennes blogg, vilket i sin tur blir hennes lön varje månad.. Dock följer jag inte henne som innan eftersom jag tycker det har gått till överdrift med alla operationer och klinikbesök. Hon ser inte klok ut längre..

Whoops - Detta är då Alex exflickväns blogg. Varför jag har den appen vet jag faktiskt inte. Madde Alexs lillasyster visade mig hennes blogg en gång och sen dess har jag tittat in där några gånger :) bra blogg men som inte uppdateras så ofta!

Izzalundberg - Min brors exflickvän från waaay back i tonåren och som då också var en vän till familjen. Hon har huvudet på skaft och skriver en bra blogg helt enkelt :) far och flänger fram oh tillbaka och har också en förmåga att uträtta en massa saker alltid! Cred till dig för att du orkar allt detta oh ändå uppdatera bra haha :)

Sen har vi Izza Lager - Mammas pojkar bruttan med dem gigantiska brösten. Hon bloggar om sitt liv som strippa på club privé i sthlm, sin dotter och fru samt galna utekvällar och träning :)

Veroniiique - Vera, mitt ex Robins flickvän. Läser inte den lika ofta som förut eftersom det är ganska dåligt med uppdatering. Provocerande med starka åsikter om det mesta.

Efter henne har vi Kenza - en av kändisbloggerskerna. Varför läser vi dessa tjejer? Jo för att det är kul att läsa om deras glammiga liv där dem springer från möte till middagar, galor och premiärer.. Dessutom lägger upp sina grymma outfits!

Paow - också en känd liten prick från stockholm. Numera tillsammans med hugorosas. Hon skriver om sitt vardagliga liv i stockholm som 17 åring. (?) 

Hugo rosas - challenge boy. Ni som har sätt "den rätte för rosing" vet vem jag talar om. :) I sin blogg gör han olika challenges som vi läsare får rösta fram. Han har en humor som talar för sig själv och har båda fötterna på jorden verkar det som. Kul med grabbar som bloggar!

Katrin Zytomeirska - (rättstavat?) Hon bloggar om sitt liv som mamma och som flickvän till kändis fotografen Bingo Rimé. Framförallt inriktar sig bloggen på hennes viktnedgång efter graviditeten, där hon använt sig av LCHF metoden och träning med personlig tränare. 1,5 kilo kvar så har hon uppnått sin målvikt igen.. Så grymt!

(let me introduce) Misselinanderberg - Ja det hör ni väl bara på namnet. Min vackra och begåvade storasyster! Hon har nyss tagit upp bloggandet igen oh är väl inte den som uppdaterar speciellt ofta men jag tycker det är kul att läsa hennes blogg eftersom vi inte ses lika ofta mer. Ett stort plus är att hon är lycklig oh har fått tillbaka glädjen som hon saknade ett tag! Tack Oskar.. Cpklapp! ;)

Sara Lövendahl - Ingen jag egentligen känner utan bara känner till. Vi tränar på samma gym och hon skriver om sin viktnedgång och träning ganska mycket. Eftersom jag beundrar folk som lyckas med sina mål och med sin träning så tycker jag det är kul att följa och heja. :)

Lisessa - En barndomsväns exflickvän. Hon heter Elise och driver bloggen Lisessa - en blogg är som en dagbok, där hon skriver om sitt liv med sin pojkvän och en massa annat kul. Outfits, arbetsintervjuer, lägenhetsvisningar och fest! Mycket duktig på att formulera sig skriftligt :)

Take the moment - Annika är en barndomsvän till mig och trots att vi inte träffas alls ofta eller "umgåtts" på många år så vet vi vart vi har varandra. Hehe. Kul blogg att läsa som ibland innehåller en smula av kävlinges intriger haha.


Och till sist har vi ju min! Och eftersom ni läser detta just nu så vet jag att ni gillar den. :)
Vågar ni utmana mig?

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte min? :( bajs på dig, Emma :P

2011-01-24 @ 12:09:46
URL: http://www.pimpiina.bloggplatsen.se
Postat av: Bella

Vad kul, Emma! Ska nog "apa" efter dig här o göra samma sak med att lägga upp mina bloggar en dag :)



Kram på dig!

2011-01-24 @ 23:49:16
URL: http://izzalundberg.blogg.se/
Postat av: misselin

hahahah cpklapp!!! :D <3

2011-01-28 @ 18:20:54
URL: http://misselinanderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0