When you miss someone the most

Och äntligen kom prinsen hem! I lördes vid elva tiden satt jag här ensam i lugnet oh spelade guitar hero, när dem hela familjen spatserade in genom dörren.. Åh vilken lycka det var när min (skäggiga haha) men finaste älskling kom och gav mej världens mysigaste bamsekram och kyss! Gud som jag saknat denna värme... ♥ Är så glad att du är hemma igen. :) Att NI är hemma igen!

Natten spenderades på rummet med tända ljus och mys.. paketöppning och prat.. :) Osv! *ler Av mig fick min älskling ett datorspel (dead rising 2) oh 4 skjortor från j&j samt ett par vinter boots (ni vet, dem där gula kängorna alla grabbar går runt i hehe.) :) Med sig hem till mig hade han en ring, en parfym, en skjorta och ett set med underkläder :) Tack baby! Av veronica och familjen fick jag mascara, ansiktkrämer, ett set med kroppsartiklar och en vodka. Alldeles för mycket när jag redan fått julklappar! Ni alla är så fina! Kärlek till er :)

Igår catchade jag och Alex upp och åkte in nova och shoppade lite.. :) Efter det åkte vi in till stan oh käkade på tatung *mys :) och sen var det meningen att vi skulle se bio men det hann vi inte så vi hyrde film på hemmakväll istället.. som vi idag lämnade och hyrde 3 nya som vi ikväll tittat på. Tröttnar aldrig på att bara mysa in mig i din famn med film och tända ljus :)


                        

 

 

 

 





Lite av grejerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0