Wherever you go i will follow

Nu är jag återigen hemma i furulund hos min grabb! ♥

Dagen skulle egentligen börjat på så vis att jag skulle till arbetsförmedlingen på möte, men det var tydligen ett fel från deras sida och jag hade ingen tid idag. Så det blir av på fredag istället. Men eftersom jag skulle umgås med Louise, och A och hans daddy skulle till Entré så passade jag på att åka bil hem vid 12.

Har spenderat dagen med Louise oh det har blivit en del chitchat (det vi tjejer är bäst på) så nu har vi nog catchat upp det mesta. ;) Vi har också varit på gymmet ungefär en timme och lollo testade på att träna där, sen passade vi lillfisen och gick en sväng med honom till konsum och handlade.

Vid halv tio begav jag mig mot furulund i duggregnet (MÖRKRET!!) och min fina Alle kom och mötte mig vid viken. :) Så nu sitter jag här och har tryckt i mig en frukt-tallrick med apelsin och banan. Mmmhm. Vad A:et gör? Han sitter brevid mig och spelar nått random datorspel med riddare och hästar som slåss. :)




Kommentarer
Postat av: Lollo

Så fiin bild :D tack gör idag hjärtat. Fast att du pratat skiten ur mig, så var det underbart o äntligen träffa dig igen! Det får inte gå så långt igen. See you soon love! Puss puss <3

2011-01-18 @ 00:45:28
Postat av: Emma

Ellerhur, ni e så j*kla söta! :) Haha söta du, jag vet att du gillar skvaller ;)



Det var super & träffa dig också snäckis. Nä det får det inte, vi är alldeles för dåliga på planering. Får ta en utekväll när jag blir snäppet rikare.



De gör vi love! Puss <3

2011-01-18 @ 01:06:54
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0