Åh äntligen är helgen på ingång... Så skön...

Åh äntligen är helgen på ingång... Så skönt de ska bli!

Gårdagen var egentligen planerad som så att jag skulle bli upphämtad i Kävlinge efter jobb för oh umgås med Sandra och Andre, men det blev ändrade planer. Saknar min Sandy jättemycket men det är så himla mycket nu. Kvällen igår spenderades åter igen i en massa affärer och fixade grejer.. Men jag gillar det :)

Idag var planerna först ölbrännboll, som blev inställt, sedan var det att åka till landskrona men just nu ser det ut som jag får ta oh stanna hemma! Stora syrran flyttar till lund idag så de är ju bara att offra sej o hjälpa till, mina syskon går alltid först.. Också ska jag upp tidig o iväg imorgon så en lugn fredag låter rimligt. Annars inget nytt, vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0