Godmorgon på er.. Sitter på jobb och hålle...

Godmorgon på er.. Sitter på jobb och håller frukost men har varken lust eller aptit till oh äta frukost idag känner jag..

För er som undrar vem som står för dem anonyma kommentarerna lite här och var på inläggen så är det en vuxen människa 50+ och man som skrivit dem.. Hur man kan syssla med sånt rent ut sagt fjortisbeteende som 52 åring det kan man ju fråga sig.. Men vissa växer aldrig upp tyvärr och tror att dem är tjugo när dem i själva verket har ena foten i graven. Är jävligt besviken över detta men samtidigt skrattar jag åt en människa som uttalar sig om saker utan att kunna skriva under med sitt namn. Men nu kunde jag ju spåra ip numret eftersom det kommenterats från detta förr.. Smart ass. Hade kunnat uttala mig massor om denna människa men jag har mer vett i huvudet som 20 åring. Respekt för andra människor kallas det. De var vad jag hade o säga om detta och nu lägger jag det på hyllan..

Jobbar till 4 idag sen ska jag cykla hem, och ikväll blir det nog ett kettlebell pass på gymmet :)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag såg kommentaren som den hade kommenterat & det är sååååå jävla barnsligt alltså. Hur fan kan man skriva så till en 20åring om man är 52 år gammal? För fan, mer mogen är man väl för fan i den åldern.. Ja men som du sa, alla växer inte upp tyvärr.. HAHAHAHA

2011-07-04 @ 10:06:32
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0