home sweet home

Då var jag hemkommen... min fina vän körde mig hela vägen hem så jag slapp stå och klydda med tåg i detta skitväder.. tack gumman! Det börjar bli farligt de där, jag fäster mej mer oh mer vid landskrona stad och allt där omkring.. mitt lilla kävlinge är inte det mest trivsamma längre om man får säga så.. Mycket tankar!

Här var iallafall jättefint och mysigt när jag anlände hem :) ni får en liten sneak peak.. Nu är klockan snart läggdags och efter nån timmar ensam börjar sällskapsjukdomen slå in.. men vi behöver lite lugn o ro bara jag och min hjärna efter denna helgen antar jag!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud var avundsjuk jag blir! Jätte fint snäckan!

2011-07-27 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0