Im going mad i need you

Då var ännu en helg slut.. tiden går fort när man har roligt! Har spenderat denna precis som många andra helger hos min Sandy. I fredes hade vi en trevlig kväll hos D som slutade med utgång.. kom inte i säng förrän sex på morgonen och fick sovit endast 3 timmar.. men det var de värt *ler. Igår spenderade jag och Sandra några timmar på centersyd innan det var dags för förfest hos Marcus sen utgång igen! Det har dock varit väldigt folktomt i stan denna helgen (innan lön), det verkar som folk inte riktigt kan hålla i sina pengar och fördela dem jämt över månaden ;-) men men! Med trevligt sällskap har man skoj oavsett ;-)

Idag vart Sandra tvungen att åka ut till sina föräldrar i några timmar och fixa lite grejer, så jag har varit duktig (som den underbara vän jag är!) och städat hela lägenheten.. :) Nu anländer sandra snart hem igen oh ikväll blir det förhoppningsvis film innan jag tar tåget hemåt igen.. Jobbedag imorgon!

Ska bli spännande att komma hem idag, i torsdes var nämligen jag och min familj på ikea och inhandlade allt det sista till mitt hem.. dem där sakerna som får det att kännas som ett hem ni vet. Men eftersom vi kom hem sent och jag åkte hit direkt efter jobb i fredes, så fanns det ingen tid för att sätta upp allt.. Men dem tog saken i egna händer (jag litar på dem som mina inredare haha) och fixade allt till mig.. Har fått lite MMS skickade men är fortfarande spänd på resultatet, trots allt någon annan som gjort det.. Ska bli skoj =) tack till er för all hjälp! ni är guld ♥

Denna gången har jag inga bilder o bjuda på! ska bli bättre! lovar... för 125 tusonde gången. puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0