LCHF

Okej, jag sa att jag skulle blogga när jag kom hem men det blev inte riktigt så hehe. Varmt, kvavt, jobbigt väder och jag hade ingen vidare lust med att sätta mig med en varm dator direkt när jag kom in genom dörren..

Men nu har jag! Denna helgen har jag spenderat i veberöd hos C.. trevligt! tiden har gått jättefort, imorgon är det måndag och dags för jobb igen *suck...

Har bestämt mig för att köra på lchf igen (low carb high fat) för att jag måste bli av med mitt enorma sötsug.. så nu har jag testat två olika recept, frukostmuffins med bacon och västerbottenpaj alá emma.. E de någon som är intresserad av den metoden och att jag ska blogga om lchf mat  och vad det innebär m.m, leave a comment..

Har hunnit med en sväng till jysk idag också förresten, och köpt köksstolar! supernöjd :) Ska köpa bordet på ett annat ställe :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag är väldigt intresserad utav det! Berätta gärna mer om själva metoden och hur du går tillväga.. :) Hade varit kul!

2011-07-03 @ 17:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0