Oj oj oj..

Kan det verkligen vara möjligt? Har jag inte bloggat på 15 dagar?! gud vad dålig människa jag är... haha nä det är jag inte alls, jag har ju faktiskt flyttat och haft en del att stå i.. Så var ska vi börja? Idag onsdag har jag bott i lägenheten i vecka. Dock har jag varit borta hela helgen så jag har inte sovit hemma så mycket. Det börjar lika något nu, ni vet när man köper alla små saker som får det att likna ett riktigt hem.. :) Nu är det bara tvbänk och soffbord kvar sen är vardagsrummet komplett.. Ni ska få se bilder sen!

Förra helgen var jag hos Sandra (på fredagen).. vi festade och hade kul som vanligt.. även denna helgen som nyss passerat spenderades hos henne. Såklart, det har ju varit karneval! I fredes förfestade vi hos jimmy med massor av trevliga människor, sen stack vi ner till stan oh gick en sväng på karnevalen, därefter besökte vi alla krogar och till slut hamnade vi på tages.. som vanligt ;-) *ler Hade en supertrevlig kväll och som vanligt (igen!) en rolig promenad hem med goa grabbar!



Jimmy och Sandra Dee

 

Ja.. man brukar väl säga att när spriten går in går vettet ut ;-)

I lördes vaknade vi upp sega och insåg att vi hade en och halv timme på oss oh fräsha till oss, käka och ta oss till venbåtarna.. men vi hann =) där mötte vi upp lite vänner och med dem spenderade vi hela dagen på ven i solen. Dagen blev inte riktigt som planerad då det inte fanns några cyklar utan ALLA var uthyrda.. men vi fick en del motion och i den värmen måste vi tappat flera kilo.. haha. Lite över sex tog vi båten hem och vid halv elva infann vi oss på karnevalen igen :)



  











Söndagen spenderade vi på sandras soffa med vars en godispåse... sunt ;-) vid åtta tiden åkte jag hemåt och på stationen möttes jag av Annika och linda som skulle komma och kolla på lägenheten. Klockan 23 däckade jag gott i sängen... gissa om jag vart trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0