rain

Hej i regnet!

Sitter hemma hos mor min och passar på att måla/fila naglarna när jag ändå väntar på min tvätt. (ja alltså... jag tvättar själv men väntar på att en maskin ska bli klar så jag kan börja på nästa hehe) Annars med er? För min del har det varit riktigt jobbigt att jobba idag eftersom jag kom i säng så himla sent i natt, men det var det absolut värt. Min sandy kom på besök halv tio igår kväll och begav sig inte hemåt igen förrän klockan var strax över halv ett. Mysigt oh trevligt :) tjejsnack är alltid nyttigt *ler

Imorgon är det fredag igen.. yeay. Tycker veckorna går superfort nuförtiden och det är skönt.. kan ni förresten gissa vad jag ska göra imorgon? jag ska till Sandra (nu blir alla förvånade) hehe. Hon passar sina föräldrars hur i b-berga dock så det blir lite omväxling eftersom det är där vi kommer befinna oss ;) Men imorgon ska vi ut och ha kul i helsingborg! Ser fram emot det.... Någon av er som ska dit? :)

Nu ska jag tvätta det sista sen lite senare kommer louise-fis och övernattar! mys



Gammal bild som ger lite motivation till att tappa i vikt.. ;) just nu väger jag 7 kg mer än på denna bild.. KÄMPA


Kommentarer
Postat av: josefine

åh så söt bild :)

2011-07-28 @ 21:23:05
URL: http://jossemalmqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0