En "sån" dag

Till att börja med tänkte jag fatta mig kort oh berätta att jag hade en mycket trevlig och mysig midsommarhelg i veberöd, som avslutades med bio i lund igår med Elin Oskar oh Conny... Vi såg X-men och den var faktiskt helt okej trots att jag inte sett dem andra filmerna. :)

Eftersom jag lyckats vända på dygnet denna helgen så vaknade jag inte förrän klockan var strax efter ett idag. Började dagen med att mejla runt till lite olika utbildningar och kolla upp vad som gäller. Funderar på att läsa till hösten/våren beroende på när utbildningen jag vill gå startar. Mer om det senare! Har också kikat lite på privatägda lägenheter här i kävlinge, är sugen på att lämna boet hehe.. Dock hade jag gärna delat en 3a med någon så om någon är intresserad så holla at me! *ler

Efter några timmar vid datorn begav jag mej ut på en två timmars promenad mot lödde! Det var skönt men kvavt. :) Meningen var igentligen att jag skulle glo film med lite vänner ikväll men det blev inställt så just nu befinner jag mig hemma hos Syster och oskar och tittar film.. skönt avslut på en lång helg!

Det var väl vad jag hade att dela med mig av idag.. dock har jag en sak till oh säga!

Det finns två personer i denna by som anklagar mej för att bry sig så himla mycket om dem, trots att jag aldrig pratar om dem eller deras liv så har dem fått för sig att jag är så himla brydd på vad dem gör och inte gör.. Nu visar de sig att vart ni än vänder er så hittar ni alltid en anledning till att prata om mig! Är jävligt trött på detta och nu får ni fan ge er, vart jag än går hör jag bara era åsikter och allt skitsnack ni snackar om mig, om vad jag gör, vad jag tycker hur jag är.. ordna upp ert jävla liv istället oh skaffa er en annan sysselsättning än att snacka skit.. gå med i big brother eller nåt om ni är så besatta av intriger.. Och att springa runt och hota och skrämma folk (Läs; KILLE hotar TJEJ) när man är 24 år gammal och snart nybliven pappa är bara så jävla sinnes sjukt.. För att man skäms för att saker man själv kräkt av sig kommer fram.. ni som är så raka människor stå för vad ni spottar ur er istället..

Men den siste idioten är tyvärr inte född än!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0