...

Har suttit och funderat över om jag ska byta bloggportal, men kan inte riktigt bestämma mig. Känner mig inte jättemotiverad till att blogga längre och inte heller till att pilla med designer så som jag gjorde förut. Har just nu inga nya bilder till att fixa en skaplig header så jag knåpade snabbt ihop en design och såhär kommer den se ut ett tag framöver...

Klockan är nu 04:04 och om 55 minuter ska jag börja göra mig redo för jobb eftersom jag ska cykla dit idag. Smart tänkte jag, men inser nu att det var en väldigt dum dag att cykla på eftersom jag inte lyckats somna än och förmodligen inte kommer sova något alls. Men det finns inte så mycket att göra åt nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du ska byta bloggportal. Byt till "Ingen". För vem bryr sig om ditt sorgliga liv...?

2011-07-03 @ 19:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0