Grattis lillfis

Glömde nästan berätta innan att min älskade lillbror fyller 2 år idag! Så igårkväll/natt klockan 23:30 stod jag i köket och gjorde tårta, som vi väckte honom med klockan sex i morse. Inte ofta en två åring får äta gräddtårta till frukost haha :) hans reaktion gjorde iallafall min dag! love

Nu är jag nästan precis hemkommen från gymmet. Jag och brorsan beställde ju grejer från gymgrossisten för några dagar sen, som vi fick idag.. Vi beställde bland annat protein båda två, choklad, men fick jordgubb? på följesedeln står det "creamy chocolate" men vi båda fick jordgubb.. gissa om jag blev irriterad, hatar jordgubb när det är i "milkshake" form.. men nu har jag precis tryckt ner den och belönat mig med lite FÄRSKA jordgubbar till.. gött :)

Nu ska jag hoppa i duschen sen ska jag sortera kläder, fick ny garderob idag! tack mami :-*

 

 







Mmmm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0