Grattis

...Till alla er som tar studenten idag! Och för all del, till alla er som tagit de andra dagarna också :) är sjukt avundsjuk på att jag inte själv är det, men jag valde ju att hoppa av för lite mer än ett år sen tyvärr. Men skit i det nu! Jag ska ha skoj ikväll ändå :-)

Befinner mej på jobb nu, när jag slutar har jag cirka en timme på mig att åka hem och göra vid mig innan jag beger mig, men de ska nog lösa sig! Också hoppas vi på fint väder ikväll... Eller inget regn iallafall! Fick erbjudan om att stanna i Landskrona hela helgen och följa med på ytterligare en fest och utgång imorgon, fast i hbg, hade varit skoj men efter denna natt kommer nog krogarna eka lite mer imorgon :) vi får se hur jag gör!

Fick precis som de flesta av er andra också in skattepengarna igår :) catching! Får vi se om det blir nåt körkort av de nudå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0