Grillning blev pizza

Godmorgon! Uppe tidigt idag trots mitt alkoholintag igår.. hehe. Sitter och väntar på att styvpappan ska bli redo sen ska vi en sväng till Nova. Meningen igår var ju att vi (jag, min syster, oskar och några vänner) skulle grilla och dricka lite beer/vin utanför Elin igår, men eftersom det kom flera regnskurar under dagen så bestämde vi oss för säkerhetens skull att beställa pizza istället.. Men eftersom vädret såg mer lovande ut sen på kvällen så gick vi ut och satte oss på gräset i någon timme ändå :) mysigt!

Trevligt sällskap oh mycket vin blev det för min del! Men eftersom storasyster skulle upp tidigt och jobba idag så begav vi alla oss hemåt strax innan tolv.. Somnade runt ett tiden men har sovit väldigt oroligt inatt, vaknat många gånger. När jag vaknade runt halv fem tiden hade jag massa missade samtal och olästa sms, samt ett eurovoice meddelande... gick upp och drack lite och lyssnade på meddelandet.. hahahaha, dog i garv trots att jag var så trött.. Johnny du har mycket skit för dig ;)

Ikväll har jag en del valmöjligheter på schemat, hade jag haft förhållande nu hade jag förmodligen bara velat ligga i soffan hela kvällen och kolla på film haha, men nu är fallet inte så, jag är fri och jag ska ut och ha kul :) men frågan är, hemmafest, utgång i landskrona eller utgång i lund? svårt val de där... eller kanske inte ;)

ttyl!



bjuder på en bild när jag var blond... enda och första gången i mitt liv ;) va tycks?


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker nästan att du passade bättre i blont ;)

2011-06-18 @ 19:28:22
Postat av: Emma

Ok! :) Ja åsikten är fri! Vem sara?

2011-06-18 @ 19:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0