Ingen lust

Heeej! Har tänkt uppdatera er om förra helgen ganska länge nu men har inte haft någon lust alls till oh blogga så det har blivit att jag har skjutit på det hela tiden. Men nu har jag! dock orkar jag inte berätta särskilt detaljerat om förra helgen haha

Efter jobb i fredes var det snabba ryck, jag åkte hem och gjorde vid mig mitt snabbaste och sen fick jag skjuts till landskrona till johans student. Där väntade vännerna redan i full gång.. paket öppning, snapsrundor och dans, några timmar senare begav vi oss ner i stan till tages och dansade hela natten till dem stängde :) supertrevligt! hade även en ganska rogivande promenad hem klockan 4 på morgonen.. haha. Grattis än en gång till Johan och tack för en trevlig fest, med 5 jobberbjudanden samma dag som man går ut skolan kan det ju inte gå dåligt ;)

Dagen efter var vi sega, jag skulle ju stanna hos Sandra hela helgen och vi skulle på födelsedagsfest på lördagskvällen i helsingborg.. kändes segt men efter bakfylle mat hos johan och en lugn dag så var vi taggade igen på kvällen! Fest i hbg men utgång i landskrona, dock skedde det en liten incident som gjorde att jag fick gå ut med André istället för Sandra ;) men lika kul hade jag för det! hehe

Söndagen tog vi det lugnt innan jag blev upphämtad av min skjyss till kävlinge ;)

 

Min sandra bjöd på sig som vanligt :) sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0