klipp klipp

Klippte mig igår! Nu är håret fräsht och fint igen men jag trivs inte utan min uppklippning. Känns som någon har slickat mig på huvudet. Får köpa volym pulver... hehe. Annars, är allt bra med er? Idag har jag varit telefonvittne till rättegången angående stölderna i kyrkan. (som inträffade på dopet i mars) Mina 2 systrar har också varit det. Vi var alla skitnervösa till en början, men dem ringde upp mig på jobbet också tog det bara några minuter att svara på frågorna. Inget konstigt alls! Hoppas idioten åker dit ordentligt nu =)

Om 5 minuter hämtar min papi mig och skjutsar mig till lund, därifrån tar jag bussen till veberöd. Ska fira midsommar där imorgon, är hemma igen på lördag förmodligen. Hoppas ni får en trevlig helg allihop =) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0