Långhelg!

Hej mina vänner! Nu lider vår allas långhelg tyvärr mot sitt slut.. jag har haft en rolig och fartfylld helg, samtidigt som den varit konstig och lite småjobbig.

I onsdes var jag på student hos min kusin, stannade inte hela kvällen (vilket jag ångrar lite nu) men jag hade en skön kväll ändå! Och du är jätteduktig Marcus som tagit dej igenom plugget och jag önskar dig all lycka i framtiden!

Torsdagen hände inget speciellt, träning och solning var nog det enda som stod på schemat.. i fredes jobbade jag men slutade 14. Packade väskorna och begav mig till min Sandy i landskrona :) Jag, kajsa, sandra och vicki förfestade hos sandra.. truth or dare, jag har aldrig... ja vi lekte en del och kul var det :) blev lite för mycket dricka men kvällen resulterade i mycket dans, svett och skratt! Natten var dock inte lika rolig men man kan ju inte få allt ;)

Lördagen var lite seg, hela förmiddagen var jag väldigt irriterad oh tankspridd. (varför är svårt o svara på...) Men eftersom den spenderades på stranden med fina vänner så klagar jag inte! Sen vart det hem och fixa sig igen för grillning hos Elin och Arne, ingen utgång var planerad men det blev trots allt så för mig, sandra och fille ändå :) drack endast två cider så jag var nykter, och GILLA känslan av att ha allting under kontroll oh vakna upp och icke må dåligt dagen efter... kommer absolut göras om fler gånger hehe.

Igår var det strandhäng igen och jag brände mig *buhu men så går det när man inte smörjer in sig.. efter beachen körde fille mig till tåget och jag begav mig hemåt igen.. Har haft skoj, men som man brukar säga.. borta bra men hemma bäst! Det var superskönt att komma hem :) Följde med familjen och käkade mjukglass sen såg vi bb finalen ihop. Hejade på martin men simon tog hem det!
 
Förmiddagen idag har jag spenderat i solen på altanen med victor, paula och barnen.. Vi har köpt en barnpool som är helt perfekt att svalka sig i, haha.. Nu ska dem gå hem och jag ska hoppa i duschen. Får se vad denna dagen har att bjuda på, ikväll blir det träning..



 



i love you!

 

 





 





 



sötaste!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0