No work today

Icke bra. Icke bra alls. Låg vaken och vred på mig hela långa natten så jag fick helt enkelt bli hemma från jobb idag. Ingen vidare ursäkt att stanna hemma från jobb egentligen men när man varit vaken ett dygn är man inte ready for work. Så klockan sju imorse lyckades jag somna och fick sovit två timmar innan jag steg upp igen. Nu tänker jag minsann hålla mig vaken hela dagen lång för att kunna sova ordentligt inatt.

För övrigt har jag gjort en väldigt kul grej idag och nu väntar jag på ett besked :) Spännande oh väldigt pirrigt eftersom de isåfall är första gången för mej, men jag ska försöka att inte hoppas för mycket ifall det inte går vägen! Mer om det får ni veta när beskedet kommit...

Imorgon är det jobb som gäller och sen tänkte jag hinna en sväng inom UM innan jag ska träffa min Louise. Om hon inte också har något ärende dit vill säga ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0