Snart helg

Det blev en lång kväll på Nova igår, vi vart inte därifrån förrän dem låste dörrarna klockan åtta. Hittade iallafall det jag sökte, en klänning ett par skor oh en studentpresent. Om jag blev nöjd? Helt okej men känner jag mig själv rätt så byter jag till nån gammal klänning i sista stund haha. Den tiden som var kvar av kvällen när vi kom hem spenderade jag framför tvn och datorn.

Idag är det regnigt ute, skönt måste jag säga, här jag jobbar blir supervarmt när det är fint väder ute och det gillas inte. När jag jobbar får det gärna regna, sen vid 4 kan det sluta hehe. Idag hade jag tänkt sola en sväng och dra iväg mig själv till gymmet. Brorsan messade innan att han fått grejerna från gymgrossisten nu så jag får väl pröva mitt nya pulver också. Jepp ni hörde rätt jag ska börja dricka protein pulver. Får vi se hur de går! Hehe

Sen ikväll förbereder jag mig inför morgondagen eftersom johan tar studenten imorgon och jag ska dit i princip direkt efter jobb. Stress stress stress... Så i natt måste jag verkligen få min skönhetssömn så jag orkar med en lång kväll imorgon ;) Någon annan som ska ut och svira i Landskrona imorgon?

Nu e de lunchtime, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0