The naked truth







Natural born beauty ;-) *ler

Kvällen är planerad och jag kommer att befinna mig på Spisen "rockhaket" i lund med min fina syster, hennes pojkvän och lite annat trevligt folk. Trevligt! Saknar fortfarande min sandy som ringde och frågade om jag ville ha myskväll idag! Tro mig hade hon ringt tidigare hade jag gärna krupit ner i soffan under en filt och tittat film med henne :) älskar dig min vän!

För övrigt sitter jag och lyssnar på musik oh har lockat håret.. Precis som alltid så tar det ungefär 1 ½ timme att göra det, och jag ångrar nästan alltid mitt beslut efteråt.. hehe. Men nu är det lockigt så nu får det vara det :)

Snart söndag mina vänner och vi har en ny jobbvecka framför oss, dock är det midsommar på fredag så jag jobbar bara 4 dagar denna veckan också :) wiho.. hur ska ni fira er midsommar? denna damen är öppen för förslag!

ha en trevlig kväll :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0