Tre saker....

...ni inte visste om mig! körde med det för ett tag sen, nu kör vi igen!
Tre saker ni inte visste om mig.... (förmodligen hehe)

Jag sover alltid med fötterna under täcket... har en konstig tvångstanke att fötterna måste vara under täcket när jag somnar.. kan hända att jag sparkar av det men vaknar jag så åker dem in under täcket igen.. Vet inte varför det är så, inbillar väl mig att något ska bita mig i fötterna om dem är utanför haha.. *ler

Jag har aldrig slagit någon med en knuten näve... Nope, har aldrig slagit någon på riktigt då jag tycker det är sjukt löjligt att slåss och våld löser ingenting.. enda gången jag skulle få för mig att skada någon är om dem skadar min familj, då är det ett undantag. Finns inget räligare än tjejer som tror dem är något och "är beredda" att slåss så fort det blir en diskussion.. Men det är en mognadsgrej antar jag ;) Dock så slår jag självklart tillbaka om någon skulle slå mig..

Jag har aldrig blivit dumpad... Ja ni läste rätt.. Har aldrig blivit dumpad, lämnad, dissad.. Dock har jag ändå blivit mycket sårad av människor jag tyckt om och älskat men det har alltid varit jag som brutit. Jag är glad att jag aldrig behövt vara olyckligt kär eller blivit lämnad av någon jag älskar, för det måste vara den mest fruktansvärda känsla som finns.. men det är inte alltid lätt att lämna och såra iheller! Men som man brukar säga så tar man tar lärdom av allt här i livet så jag är i regel en erfarenhet fattigare än ni som varit med om det..


Om ni vill kan vi köra kategorier på detta också men då får ni komma med förslag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0