Trogna läsare

Hej readers! Satt och funderade lite på att jag har faktiskt bloggat typ 3 år (perioder) och ni har alltid legat på ganska så jämn statistik =) trots att jag ibland tycker att mitt liv verkar skit trist så älskar ni att läsa om det. Härligt att ni e trogna! Hehe

E för tillfället på jobb, som ni säkert förstått vid det här laget.. (att jag jobbar 7-4 var dag) Slutar om 30 min och då ska jag snabbt hem Och byta om, därefter klippa mig och efter klippningen hämtar pappa mig och då ska vi till Nova. Blev nämligen inget igår. Jag umgicks med Louise istället, vi solade och gick långrunda sen stanna hon över natten.

Vi hörs kanske sen! Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja...man kan ju läsa din blogg av annat skäl än att man älskar att läsa om ditt liv... Av skadeglädje till exempel...? :-)

2011-07-03 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0