Untz untz

Hej svej! Vi börjar väl där vi slutade antar jag? Min lördagskväll på spisen var mycket trevlig, och ännu trevligare vart efterfesten som varade till sex på söndag morgon! hehe. Alltid trevligt att träffa nya människor, ett plus var att dessa var väldigt underhållande och trevliga :) Mindre trevligt att slagga på trädgårdsdynor men vafan man lever bara en gång. Tog tåget hem vid 12 igår morse och det var mycket efterlängtat att få komma hem och hoppa i mjukisbrallorna :) mem med en jäkla huvudvärk så spenderade jag nästan hela söndagen inomhus, förutom en långpromenad på kvällen..

Idag har det vart jobb 7-4 som vanligt, måndagar brukar kännas okej annars men idag har det varit segt. Har precis lagat köttfärsgratäng till min kära familj och nu tänkte jag byta om och fräsha till mig lite för vi ska en sväng till centersyd sen. Någon som vet var dem har fina sommarklänningar? måste ha nåt nytt till midsommar...

Hej sålänge!



Jag hade på mig en grön "armyskjorta" och svarta kilklackar med snörning, glömde dock att ta en outfit bild till er så ni får en bild som inte var menad till bloggen egentligen.. snäll jag e i dag som blottar mig såhär *ler ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0